تقدیم به همه ی دخترا..........
دل نوشته
گاهی نیاز است دکتر به جای تجویز یک مشت قرص برایت فریاد تجویز کند......
درباره وبلاگ


صادقانه دروغ میگویند وعاشقانه خیانت می کنند کاش دلها آنقدر پاک بود که برای گفتن "دوستت دارم" نیاز به قسم خوردن نبود...... فروغ فرخزاد

پيوندها
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته و آدرس negin-bano.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 7145
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
نگین بانو

آرشيو وبلاگ
اسفند 1394
بهمن 1394


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
برچسب:, :: 15:41 :: نويسنده : نگین بانو

من دخترم.........

 

همان ضعیفه ای که بوی تنش مردانگیت را زیر سوال میبرد.....!

 

من دخترم........

 

همانی که فرق نیاز من و تو .......هرزگیست.....!

 

من دخترم........

 

همانی که برای ادامه ی بقا به من محتاج هستی......!

 

همان ناقص العقلی که تمام تو را از چشمانت میفهمد......!

 

همانی که همیشه چشمانت دنبال یکی بهتر از من است......!

 

همانی که تو از دامن جنس خودم پا به این دنیا گذاشته ای.......!

 

همان جنس دومی که تو برایش اولین و آخرینی......!

 

من دخترم......

 

همان که باعث جهنمی شدنت است......!

 

همان که وقتی پول داری تعویضم میکنی.........!

 

همان زیبای لطیفی که با تمام مردانگیت روزی هزار بار اعتراف میکنی،بدون من هیچ تر از هیچی....!

 

خودمانیم.......

 

اگر زنانگیم نبود......

 

مردانگیت شایعه ای بیش نبود......!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: